Fitness

Głównym plusem domowych treningów jest fakt, że będąc panem swojego czasu sam decydujesz jak, kiedy i w jaki sposób ćwiczysz. Nie musisz zapisywać się do fitness klubu, wybierać odpowiadających Ci zajęć i dopasowywać ich do napiętego planu dnia – ćwiczysz wtedy, gdy Ci to pasuje. Odpalasz komputer, wybierasz któryś z setek programów treningowych na YouTube i do roboty. Jednak w prostocie tego planu tkwi pewien haczyk – nawet do zwykłego aerobiku w zaciszu własnego domu potrzebujesz minimum sprzętu
Czytaj więcej
Organizm dość szybko przyzwyczaja się do wysiłku fizycznego jeśli jest on na mniej więcej stałym poziomie intensywności. Skutkuje to tym, że trening, który początkowo dawał doskonałe efekty, nagle staje się niewystarczający. Dlatego tak ważne jest, aby wysiłek był indywidualnie dobrany do  zaawansowania i odpowiednio urozmaicony. Czasem z pozoru niewielka zmiana, potrafi przynieść ogromne korzyści, i tak właśnie jest w przypadku ćwiczeń z obciążnikami na ręce i nadgarstki.
Czytaj więcej
Stara, poczciwa skakanka… zaraz po gumie do skakania i piłce do zbijaka, nieodłączny atrybut wielu godzin spędzanych na podwórku. U większości ludzi kontakt ze skakanką kończy się po przekroczeniu słusznego wieku 10 lat, a sam przedmiot staje się tylko reliktem z beztroskich czasów dzieciństwa albo migawką z filmów o bokserach.
Czytaj więcej
Co byś powiedział, gdybyś od dziś mógł spalić zbędną tkankę tłuszczową, zbudować masę mięśniową, zwiększyć siłę i poprawić wydolność za pomocą jednego urządzenia? A co, jeśli wszystko to dałoby się zrobić bez drogich karnetów na siłownię, bez inwestowania milionów monet w sprzęt i bez wychodzenia z domu? Brzmi nierealnie? A jednak! Trening z kettlebellem zapewni Ci to wszystko i jeszcze więcej – w krótkim czasie sprawi, że odkryjesz w sobie pasję, dzięki której już nigdy nie będziesz musiał zmuszać się do ćwiczeń.
Czytaj więcej
Joga to jedna z tych aktywności, którą się albo kocha, albo nienawidzi. Obóz przeciwników uważa, że to nudne, jednostajne ćwiczenia, które wpływają raczej na umysł i równowagę duchową, a nie na widoczne efekty w wyglądzie ciała. Zwolennicy jogi z kolei uważają, że ma ona zbawienny wpływ na organizm człowieka postrzegany jako całość, uwzględniając zarówno jego sferę fizyczną, jak i duchową. Nie sposób dowiedzieć się, kto ma rację, bez spróbowania, niemniej zwolenników jogi przybywa z roku na rok. Nie sposób także zanegować udowodnionych naukowo zalet jogi i efektów, jakie możesz dzięki niej uzyskać. Oto tylko kilka najważniejszych, które zmienią Twoje spojrzenie na proste z pozoru ćwiczenia.
Czytaj więcej
Żeby rozpocząć swoją przygodę z jogą, potrzebujesz tak naprawdę zaledwie kilku podstawowych akcesoriów, które są łatwo dostępne i nie zrujnują Twojego budżetu. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na zorganizowane, grupowe zajęcia pod okiem nauczyciela, czy zamierzasz rozpocząć przygodę z jogą w zaciszu swojego domu, warto zorientować się, co tak naprawdę jest Ci potrzebne i na co zwracać uwagę podczas zakupu.
Czytaj więcej
Nie jest tajemnicą, że ludzkie ciało dość szybko przystosowuje się do wysiłku fizycznego, co skutkuje tym, że wykonywane dotychczas ćwiczenia, przestają przynosić pożądane efekty. Z tego względu zaleca się stałe zwiększanie intensywności treningów lub obciążenia, żeby zmusić organizm do większej pracy. Jest to istotne zwłaszcza podczas treningów wykonywanych w domu, gdzie ograniczone możliwości ruchu i dostępu do przyrządów wymagają specjalnych rozwiązań. Jednym z nich jest stosowanie podczas ćwiczeń obciążników treningowych, które nie tylko zmuszą organizm do bardziej wytężonej pracy, ale także zapobiegają stagnacji treningowej i znużeniu ćwiczeniami.
Czytaj więcej
Jeszcze kilka lat temu dziedzina sportu, jaką jest CrossFit, była tylko mało znanym pojęciem zza oceanu. W ostatnich latach znacznie jednak zyskała na popularności, stając się jedną z najchętniej wybieraną przez Polaków dziedziną sportu. Skąd w ogóle wziął się CrossFit i skąd wziął się jego fenomen?
Czytaj więcej
Sezon plażowy za pasem, a sylwetka którą widzisz daleka jest od ideału? Nie obiecamy Ci, że zdążysz wyrobić formę do początku wakacji, ale pokażemy jak i ile ćwiczyć podczas odchudzania, żeby maksymalnie szybko zobaczyć efekty. Należy przy tym pamiętać, że za skuteczną utratę zbędnej tkanki tłuszczowej w 70% odpowiada dieta, a jedynie w 30% aktywność fizyczna. Jeśli zatem narzucisz sobie codzienny trening a wieczorem będziesz podjadał czekoladę i chipsy na kanapie, jest bardziej niż pewne, że Twoje wysiłki pójdą na marne.A zatem jak ćwiczyć, żeby schudnąć?
Czytaj więcej
Trening cardio, zwany inaczej także treningiem wytrzymałościowym, ma za zadanie przede wszystkim poprawienie wydolności serca. Polecany jest przede wszystkim osobom, którym zależy na utracie zbędnych kilogramów, poprawę pracy układu krążenia oraz polepszenie pracy i funkcjonowania całego organizmu. 
Czytaj więcej
Zaufane Opinie IdoSell
4.44 / 5.00 2655 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-09-30
Wszystko w porządku i profesjonalnie
2020-09-23
Bardzo dobry kontakt oraz czas realizacji zamówienie. Było by 5/5 gdyby towar oferowany na stronie pokrywał się z tym dostępnym na magazynie. Bynajmniej jestem zadowolony z zakupu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel