Gwarancja Zadowolenia 120 dni na zwrot

Szanowni Klienci, prosimy o zapoznanie się poniższymi informacjami dotyczącymi zwrotów.

Jeżeli chciałbyś dokonać zwrotu to najlepszym sposobem jest  zalogowanie się na swoje konto w naszym sklepie i dodanie nowego zwrotu. Możesz również kliknąć w ten link: https://www.domenasportowa.pl/client-orders.php?display=returns

Jeśli nie zakładałeś konta lub jeśli z jakichś innych powodów nie możesz tego zrobić to zastosuj się do poniższej instrukcji.

  1. Pobierz dokument PDF znajdujący poniżej ,
  2. Wypełnij i wyślij na adres e-mail:REKLAMACJE@V-GALLERY.PL i czekaj na odpowiedź zwrotną.

Gdyby w ciągu 3 dni roboczych odpowiedź nie nadeszła skontaktuj się z nami telefonicznie gdyż mogło się zdarzyć, że trafiła do skrzynki SPAM.

Zachęcamy także do kontaktu telefonicznego (22) 378 38 68.

Klikając w poniższe obrazki można pobrać formularze ZWROTU / WYMIANY / REKLAMACJI

 

ZWROT WYMIANA REKLAMACJA
 

 

Informujemy, że zgodnie z polskim prawem a dokładnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta każdy konsument może odstąpić od umowy zakupu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru bez podawania przyczyny wysyłając pismo o odstąpieniu od umowy. Jeżeli chcesz odstąpić od umowy zakupu, pobierz formularz wypełnij go i odeślij wraz z towarem w stosownym czasie. Zwrot zostanie dokonany w formie jakiej otrzymaliśmy wpłatę, w przypadku pobrania prosimy o podanie numeru konta.


W dniu 16 listopada 2016 roku wprowadziliśmy akcję "Zwrot towaru w ciągu 120 dni" od daty zakupu. Od tego dnia oferujemy więcej niż inni. Większość zakupionego towaru w naszym sklepie internetowym każdy konsument  może zwrócić lub wymienić w ciągu 120 dni od daty zakupu.  

Warunki promocji "120 dni na zwrot towaru". Każdy zwracany towar musi być w takim stanie, w jakim został dostarczony, w tym samym opakowaniu, razem ze wszystkimi dodatkowymi przedmiotami oraz dokumentami sprzedaży - więcej informacji TUTAJ


Warunki zwrotów 

V-Gallery PHU nie przyjmie przesyłek wysyłanych za pobraniem. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach:

  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu, w szczególności w przypadkach zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, lub ściśle związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.
  • produktów związanych z higieną, typu maski antysmogowe, maski medyczne, maski antywirusowe itp.

Klient ma obowiązek dostarczenia towaru pod adres sklepu podany na stronie internetowej w zakładce Kontakt.

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel